FAQ
FAQ
- Vraag: Hebben jullie alles zelf op voorraad?
Antwoord: Wij hebben wel enkele artikelen op voorraad maar lang niet alles. Als u bij ons besteld dan bestellen wij voor u bij de groothandel, zij versturen het naar uw huisadres. - Vraag: Als ik bestel, heb ik het dan morgen in huis?
Antwoord: Ja, in 99% van de gevallen wel als u voor 22:00 besteld. - Vraag: Hoe weet ik of dat het artikel wat ik bestel wel op voorraad is?
Antwoord: Wij streven ernaar om de voorraden bij de groothandel zo goed mogelijk bij te houden. Dit moeten wij dagelijks handmatig controleren. Soms glipt er weleens een artikel tussendoor dat niet op voorraad is of niet leverbaar. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk aan u laten weten en zorgen uiteraard voor een passende oplossing. - Vraag: Heeft u een bezoekadres?
Antwoord: Nee, wij hebben geen fysieke winkel. Op deze manier proberen wij onze producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden.
Er zijn wel plannen om in de toekomst een winkel te openen of een afhaallocatie op te zetten. - Vraag: Ik heb een probleem met mijn product hoe gaat dat in zijn werk?
Antwoord: Als u een probleem heeft met uw product dan kunt u contact opnemen via mail, beschrijf hierin zo goed mogelijk het probleem dan kunnen wij samen met u kijken naar de beste oplossing! - Vraag: Ik wil het product graag terugsturen, kan dat?
Antwoord: Ja dat kan binnen 30 dagen, let echter wel, dit kan alleen in ongeopende originele verpakking. Uit hygienische overwegingen nemen wij geen gebruikte of geopende artikelen retour.
Bent u tevreden? Vertel het door!
Heeft u een klacht? Vertel het ons!